گزارش تمرين امروز پرسپوليس در آكادمي ملي المپيك

گزارش تمرين امروز پرسپوليس در آكادمي ملي المپيك




 

 


گزارش تمرين امروز پرسپوليس در آكادمي ملي المپيك


تاریخ : پنج شنبه ،
9 دی 1389


کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس براي مشخص شدن وضعيت جسماني بازيکنان، صبح امروز (پنجشنبه) در مجموعه ورزشي انقلاب از آنها تست پزشکي گرفت.


در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس ابتدا با حضور در سالن سنجش تست چربي و عضلاني دادند و سپس با دستور دايي در محوطه چمن مصنوعي آکادمي ملي المپيک در 2 گروه به انجام حرکات سرعتي و استقامتي زير نظر مولايي پرداختند.

* در تمرين امروز بازيکنان ملي پوش آرفي و تياگو غايب بودند. جلال اکبري که در تمرين ديروز غايب بود امروز تمرين کرد.

* بگو بخند در تمرين امروز به چشم مي‌خورد.

* علي دايي در تمرين امروز با لباس شخصي حضور داشت او با فريادهاي بلند بازيکنان را تشويق مي‌کرد تا در کارهاي سرعتي عقب نمانند او همچنين تذاکرات جدي به بازيکنان مي‌داد که کم کاري در تمرينات ممنوع است. فريادهاي دايي در آکادمي ملي المپيک باعث شده بود تا همه چشم‌ها به او دوخته شود.

* دايي در حاشيه تمرين امروز تذکري به چند بازيکنان پرسپوليس داد که در هنگام دويدن با استيل‌هاي مناسب به تمرين بپردازند.

* سپهر حيدري نيز امروز در حاشيه تمرين با فريادهايي به بازيکنان اعلام مي‌کرد تا مي‌توانيد حتي تا مرز مرگ در دويدن‌ها کوتاهي نکنيد.

* شيث رضايي نيز در حاشيه تمرين امروز پس از اينکه تست مناسبي را از خود به جا گذاشت با فريادي بلند از خداي خود تشکر کرد و خود را تشويق نمود. شيث رضايي در تمرين امروز 20 ثانيه رکورد خود را نسبت به قبل بهتر به اجرا گذاشت.

* حضور کوتاه ترين مرد ايران در تمرين امروز بسيار جالب بود. او با برخورد بسيار گرم علي دايي مواجه شد و از بازيکنان پرسپوليس مي‌خواست تا با تمام قوا در پيکارهاي آينده پرسپوليس ظاهر شوند.

* الونگ بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس و حال حاضر پيکان نيز در تمرين امروز پرسپوليس حضور پيدا کرد او به دليل مصدوميت اختصاصي به تمرين پرداخت.

* حيدري مدير مجموعه ورزشي انقلاب نيز در تمرين امروز حضور داشت و با دايي و بازيکنان پرسپوليس برخوردب سيار گرمي داشت.

* حضور وحيد هاشميان در پرسپوليس سوژه اصلي تمرين امروز بود.

* حدود 10 هوادار که برخي از آنها بازيکنان تيم‌هاي ملي رشته‌هاي مختلف بودند در تمرين امروز حضور داشتند.

* تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 11:45 دقيقه به پايان رسيد.

* پرسپوليسي‌ها فردا جمعه استراحت خواهند کرد و روز شنبه تمرينات خودشان را دنبال خواهند کرد


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل